فرصت کمی باقیست ...
در زمان باقیمانده آمادگی خودتون رو به صورت رایگان در آزمون های هموا محک بزنید و درصد ها و تراز خودتون رو مشاهده کنید.
از اینجا کنکور آنلاین را شروع کنید


  • مدیر سایت
    مدیر سایت
    امتیاز : 0
    رشته : رشته های دانشگاهی
    جزییات کنکور دکتری ورودی سال 1401 + زمان توزیع کارت ورود به جلسه

    باتوجه به اطلاع رسانی سایت سازمان سنجش، زمان برگزاری کنکور دکتری 1401 در ساعت 8 صبح ششم اسفندماه 1400برگزار خواهد شد. همچنین روز سه شنبه سوم اسفندماه 1400 امکان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون قابل مشاهده و پرینت خواهد بود.
    در آزمون دکتری 1401 فارغ التحصیلان ارشد یا دانشجویانی که تا پایان 31 شهریور ماه 1401 فارغ التحصیل میشوند میتوانند در این آزمون شرکت نمایند.


    بازدید : 252 | نظرات : 0 | 806 روز پیش
نظرات
ارسال نظر
لطفا برای ثبت نظر با ساب کاربری وارد یا در سایت ثبت نام کنید.
دانلود فایل
دانلود انواع سوالات درک مطلب زبان
گروه : کنکور کارشناسی
دانلود جزوه مختصر انواع سوالات درک مطلب زبان- این فایل دو صفحه ای به انواع تست های درک مطلب میپردازد. دانلود رایگان در ادامه مطلب.
دانلود فایل
دانلود آزمون قلم چی 23 مهر 1400
گروه : کنکور کارشناسی
موسسه کمک آموزشی کانون  قلم چی به صورت معمول هر دوهفته یک مرتبه روز جمعه آزمون آزمایشی خود را برگزار میکنید. امروز نیز سایت هموا دفترچه سوالات این آزمون را برای داوطلبین عزیز کنکور آماده کرده است و میتوانید از ادامه مطلب این دفترچه سوالات را دانلود و مطالعه نمایید. همچنین پیشنهاد میشود دفترچه سوالات آزمون 9 مهر 1400 قلم چی را دانل
تبلیغات متنی
لینک شما اینجا



تبلیغات متنی
لینک شما اینجا
هموا آینده ای روشن

سایت آموزشی هموا فعالیت خود را در فروردین ماه سال 1396 با هدف کمک و فراهم نمودن امکانات آموزشی برای دانش آموزان و داوطلبان کنکور آغاز نموده است. از همین رو و با رسالت فراهم نمودن بستر آموزشی یکسان برای تمام دانش آموزان و دانشجویان سراسر کشور امکانات کاربردی فراوانی از جمله تخمین رتبه کنکور، انتخاب رشته کنکور، سامانه کنکور آنلاین، آزمون و فلش کارت های زبان انگلیسی را در سایت هموا به رایگان مهیا نموده است. امید است سایت هموا بتواند قدمی کوچک را در در مسیر عدالت آموزشی در سیستم آموزش کشور برداشته باشد.

آمار هموا
  • بازدید امروز : 1253
  • بازدید روزگذشته : 1806
  • بازدید هفته گذشته : 21044
  • بازدید ماه گذشته : 63363